بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» ۳۴ ايده پولساز كسب و كار اينترنتي

داشتن ايده پولساز كسب و كار اينترنتي علي الخصوص اگر بكر باشند مي‌تواند نقطه شروع خوبي براي راه اندازي كسب و كار اينترنتي موفق باشد. در اين نوشتار با ۳۴ ايده پولساز كسب و كار اينترنتي آشنا خواهيد شد.

آغاز كسب و كار اينترنتي در مقايسه با سرمايه‌گذاري در شركتي كه وجود فيزيكي يا دفتري در مركز شهر دارد از ريسك بسيار كم‌تري برخوردار است. از آن‌جايي‌كه كسب و كارتان مبنايي اينترنتي دارد، شما مي‌توانيد به مشتريان بالقوه‌ي بيشتري دست پيدا كنيد و به‌صورت مجازي از هر كجا كه بخواهيد فعاليت كنيد. با برخي مهارت‌هاي ارتباطي و چندين وب‌سايت اصلي همراه با كمي دانش حفظ و نگهداري، تقريبا همه‌ي ما مي‌توانيم يك كسب و كار اينترنتي راه‌اندازي كنيم و آن را به پيش ببريم و تنها در چند روز آن‌را راه بياندازيم. آيا فكر مي‌كنيد آماده‌ايد كارآفرين اينترنتي بزرگ بعدي باشيد؟

در اين جا تعدادي ايده پولساز كسب و كار اينترنتي عالي ارائه شده است تا شما را به تفكر در مسيري درست راهنمايي كند. در حالي‌كه برخي از اين سرمايه‌گذاري‌هاي مشاع مي‌توانند درآمد جانبي خوبي را به همراه داشته باشند، ‌برخي از ايده‌هاي فهرست چندين ايده پولساز كسب و كار اينترنتي مي‌توانند نهايتا ثروت كوچكي براي‌تان ايجاد كنند.

اين شما و اين هم ۳۴ ايده پولساز كسب و كار اينترنتي كه همين امروز مي‌توانيد شروع كنيد!!!

۱. واسطه اينترنتي بودن مي تواند يك ايده پولساز كسب و كار اينترنتي باشد

online-affili

يكي از روش‌هاي حياتي براي كسب درآمد اينترنتي اين است كه واسطه شويد. يك واسطه لزوما كسي‌است كه به‌ازاي فروش محصولات براي يك شركت ديگر، حق‌العمل (كميسيون)‌ دريافت مي‌كند، چه در سايت خودشان آن محصول را به فروش برسانند يا اين كار را از طريق كانال‌هاي ديگري مانند سايت ebay‌ انجام دهند. بهترين بخش اين است كه نيازي نيست خودتان محصولي توليد كنيد، فقط محصولات ديگران را بفروشيد.

به‌عنوان مثال، واسطه‌هاي آمازون مي‌توانند پول هنگفتي از حق‌العمل به‌دست بياورند اگر روي آن كار كنند. به‌راحتي به عنوان يك شعبه‌ي فروش محصولات شركت ثبت‌نام كنيد و از لينك ارجاع مخصوص‌تان استفاده كنيد، و مي‌توانيد براي هر محصول فروخته‌شده بدون اين كه قدم از قدم برداريد حق‌العمل بگيريد. هم‌چنين، شبكه‌هاي رابطه‌اي مانند shareasale يا كليك بانك طيف گسترده‌اي از محصولات را براي ارائه دارند. برخي از اين موضوعات رقابتي مانند سلامت و شرط‌بندي مي‌تواند آدم‌ها را ميليونر كند. يك واسطه‌ي اينترنتي بودن، مي‌تواند روش عالي براي خلق يك درآمد جانبي براي شما و خانواده‌تان باشد.

۲. برند خودتان را بفروشيد

sell

برندسازي يكي از ايده هاي كسب و كار اينترنتي است كه به راحتي جواب مي دهد. اگر استعداد خلق تصاوير منحصر به‌فرد داريد، نيازي نيست به خاطر ابتكارات‌تان جنجال به پا كنيد. اگر مي‌توان به سادگي حاصل دست‌تان را بر يك محصول چاپ كرد، پس مي‌توانيد پول‌سازي كنيد. طرح‌هاي‌تان را در طيف گسترده‌اي از وب‌سايت‌ها مانند كافه‌پرس بارگزاري كنيد. اگر كسي از آنها خوش‌اش بيايد، ‌آن شركت آنها را چاپ مي‌كند و محصول را تحويل مي‌دهد. مي‌توانيد طرح‌هاي منحصر به‌فردي براي تقويم‌ها، كتاب‌ها، تي‌شرت‌ها، كيف‌ها، كلاه‌ها، كارت‌هاي خوش‌آمدگويي، يا پوسترهايي خلق كنيد و براي فروش هر كدام از آنها حق‌العمل دريافت كنيد. برخي از اين سايت‌ها عبارت هستند از Zazzle، Teespring و Lulu.

مطالب مرتبط: ۱۱ اصل حياتي كه صاحبان كسب و كارهاي كوچك بايد بدانند

۳. ساخت برنامه‌هاي كاربردي

make-an-app

از آن‌جايي‌كه تلفن‌هاي هوشمند همه‌جا هستند، تقاضا براي برنامه‌هاي كاربردي جدي و خلاقانه بيش از پيش به محبوبيت رسيده‌‌است. بين بازار آندرويد گوگل و بازار آي‌فون اپل، آدم‌ها هر روزه از ابزارهاي بي‌شماري استفاده مي‌كنند. و، بيشتر آنها چپ و راست در حال فروش هستند. زمان گذاشتن براي ايجاد و فروش يك برنامه‌ي تلفن هوشمند ممكن است ارزش زمان‌تان را داشته باشد زيرا روشي بسيار پرمنفعت براي پول‌سازي اينترنتي است. بهايِ ساخت واقعيِ برنامه‌هاي كاربردي تقريبا ناچيز است و هيچ‌گونه بهاي ارسال يا انبار ندارد، اين امر حاشيه‌ي سود كلي‌تان را گسترش مي‌دهد. برنامه‌هاي كاربردي كه به‌خوبي كار مي‌كنند مي‌توانند ماهانه براي خالقان‌شان، هزاران دلار عايدي تبليغاتي داشته باشند، اين امر آنها را به يكي ديگر از راهكارهاي درآمد جانبي عالي تبديل مي‌كند.

۴. خريد و فروش دامنه

sell-domains

آدم‌هاي زيادي از خريد و فروش دامنه به كسب درآمد اينترنتي مي‌پردازند زيرا زمان و سرمايه‌ي كمي لازم دارد. شما مي‌توانيد به قيمت مصوب يا حتي بسيار ارزان‌تر يك دامنه خريداري كنيد، و دوباره آن را به قيمتي بيش‌تر بفروشيد. ولي، هميشه خوب است ابتدا در سايت‌هايي مانند afternic.com،‌Sedo.co.uk، يا ديگر وب‌سايت‌هاي حراج دامنه، ايده‌ي خوبي از آن‌چه در اسامي دامنه‌ها مورد اقبال است، به‌دست بياوريد. يك راه ايده‌آل براي يافتن نام‌هاي واقعا درست اين است كه فهرست‌هاي به نتيجه رسيده‌اي را بررسي كنيد كه نام‌هاي زيادي را پيشنهاد مي‌دهند كه منقضي شده‌اند و دوباره به بازار خريد و فروش وارد شده‌اند.

ايده پولساز كسب و كار اينترنتي ۵:

ايجاد يك فروشگاه تجارت الكترونيك

بله داشتن يك فروشگاه آنلاين از آن ايده هاي كسب و كار اينترنتي بي نظير است. بدون راه‌حل‌هايي مانند Shopify و Woocommerce هيچ‌گاه شروع يك فروشگاه اينترنتي كه مال خودتان باشد با چنين سرمايه‌ي اندكي نمي‌توانست از اين راحت‌تر باشد، با تشكر از روش‌هايي مانند توزيع مستقيم بدون واسطه و انبارگرداني ديگر حتي لازم نيست درباره‌ي مواردي همچون تحويل يا انباركردن كالاها نگراني به دل‌تان راه دهيد.

۶. مشاوره‌ي رسانه‌هاي اجتماعي

شركت‌هاي بزرگ و شركت‌هاي كسب و كاري مي‌توانند به آساني يك كارمند تمام‌وقت يا نيروي مشابهي را براي هماهنگي امور استخدام كنند تا حساب‌هاي كاربري توييتر، فيسبوك، و اينستاگرام‌شان را به پيش ببرد، ولي كسب‌وكارهاي كوچك‌تر اغلب مجبور هستند خودشان مديريت كسب و كارشان را براي رسانه‌هاي اجتماعي به‌دست بگيرند. ولي، از آن‌جايي‌كه بسياري مسئوليت‌هاي ديگر هم دارند، بسياري از اوقات مالكان كسب و كار، بسيار غرق در يا مشغول به وقت‌گذاردن بر توسعه‌ي رويكرد رسانه‌هاي اجتماعي‌شان هستند. به عنوان مشاوري براي رسانه‌هاي اجتماعي، مي‌توانيد به‌طور مؤثري آنها را در مسير درست و با توجه به تدابير ايده‌آل، به‌كار گرفتن برنامه‌ها، و ارسال محتوا با عنايت به مخاطبان هدف‌تان، هدايت كنيد‍. بنابراين، با رشد كسب و كارشان، شما نيز رشد خواهيد كرد.

۷. كارمند حرفه‌اي مستقل

كار مستقل از طريق اينترنت يك روش عالي براي متخصصيني در كسب و كار فردي‌شان است تا در كل به طيف وسيعي از مشتريان كمك كنند. چندين وب‌سايت كار مستقل و پروژه محور به كسب و كارهايي كه به كمك مضاعف احتياج دارند اجازه مي‌دهند تا پروژه‌هاي‌شان را فهرست كنند. كسب و كارهاي كوچك و آدم‌هايي كه مستقل كار مي‌كنند، طرح‌هاي اوليه، ايده‌ها، يا پيشنهاداتي ارائه مي‌كنند، كه در آن‌جا خريداران مي‌توانند به آساني آن‌چه مي‌خواهند و نياز دارند را انتخاب كنند. سايت‌هايي مانند Elance يا ODesk تقريبا همه چيز را تحت پوشش قرار مي‌دهند از جمله محتوا نويسي، ايجاد طرح گرافيكي، برنامه‌نويسي، و ورود داده‌ها.

۸. وبلاگ‌نويس متخصص

يكي از  ايده هاي كسب و كار اينترنتي كه با هزينه كم مي توانيد راه اندازي كنيد. اگر به نوشتن علاقه داريد و درباره‌ي موضوعات خاصي قويا مشتاق هستيد، با ايجاد وبلاگ خودتان، سبك و سياق‌تان را به سمع و نظر پولدارها برسانيد. تأسيس وبلاگ خودتان نيازمند مهارت‌هاي رايانه‌اي و فني زيادي نيست. با اين حال، مهم اين است كه بدانيد متناسب با موضوعي كه در مورد آن مي‌نويسيد، چه مي‌گوييد. به مرور زمان، رفته رفته مخاطبيني به دور خود جمع مي‌كنيد چرا كه مردم به تخصص و دانش شما اعتماد خواهند كرد.

با گردآوري پيروان زياد، شما مجاز به سودآوري خواهيد بود كه با جذب تبليغ‌كنندگان كليدي يا با حق‌العمل‌هايي كه با فروش محصولات برندي ديگر (فرض كنيد يك واسطه) مي‌گيريد به‌دست خواهيد آورد. وبلاگ‌نويسي يك كسب و كار بزرگ است؛ از خانم هيتر از سايت Dooce.com بپرسيد. او يك مادر است كه هر روز در مورد فرزندان و حيوانات خانگي‌اش مي‌نويسد و، فقط با كسب درآمد از وبلاگ‌نويسي، ماجراجويي‌هاي روزانه‌اش را با موفقيت به يككسب و كار سودآور تبديل كرده است.

مطلب مرتبط: ۵ ضرورت براي پرورش ايده‌هاي كسب و كار

۹.خلق تم‌هاي وردپرس هم ميتواند يك ايده پولساز كسب و كار اينترنتي باشد

با افزايش تعداد آدم‌هايي كه مي‌خواهند حضور اينترنتي‌شان را پايه‌گذاري كنند فارغ از اين كه دليل‌شان چيست، تقاضا براي تم‌هاي وردپرس و الگوهاي وب‌سايت‌ها رو به افزايش است. آيا استعداد طراحي وب‌سايت و كدگذاري HTML داريد؟ اگر اين‌چنين است، مي‌توانيد از خلق تم‌هاي جذاب وب‌سايت پول خوبي به هم بزنيد. آن تم‌ها را خلق كنيد و سپس آنها را در بازارهاي اينترنتي مانند ThemeForest و TemplateMonster بفروشيد تا، بسته به ميزان استعدادتان، درآمد جانبي خوبي براي خودتان داشته باشيد.

۱۰. داد و ستد سهام و فاركس

يكي از بهترين ايده هاي كسب و كار اينترنتي است. برخي آدم‌ها پيوستن به بازار ‌غير قابل پيش‌بينيِ داد و ستد سهام و فاركس را تا حدودي ريسكي و خطرناك مي‌بينند. ولي، اگر از كم شروع كنيد و به جست‌وجو در اين مورد ادامه دهيد تا اطلاعات و تجربه‌ي كافي در اين عرصه به‌دست بياوريد، ممكن است ارزش زماني را كه صرف‌اش مي‌كنيد، داشته‌باشد. در واقع، زماني‌كه ياد بگيريد چگونه اين كار را انجام دهيد مي‌توانيد به‌طور بالقوه سود بسيار زيادي از سهام و تبادل ارز‌هاي خارجي به‌دست بياوريد. هدف هر معامله‌گر موفق اين است كه دريابد كدام سهام و كدام ارز بيشترين افزايش يا كاهش را در ارزش خواهند داشت. هر چه بيش‌تر اين راهكارها و اصول را ياد بگيريد، قطعا ‌پول بيش‌تري به‌دست خواهيد آورد.

۱۱. همكاري با تبليغ‌كنندگان نيز يك ايده پولساز كسب و كار اينترنتي است

اگر مالك يك وبلاگ يا وب‌سايت هستيد، مي‌توانيد بخشي از فضاي صفحه‌تان را به تبليغ‌كنندگان بفروشيد و هر بار كه از سوي مخاطبان هدف تان يا بازديدكنندگان وب‌سايت‌تان بر اين تبليغات كليك مي‌شود به صورت جانبي پول به‌دست بياوريد. حال كه مكان واقعي تبليغات كاملا آزاد است، ظرفيت عايدي از تبليغات بها به ازاي كليك (CPC) بر ميزان ترافيك سايت‌تان و بها به ازاي كليك و نرخ كليك (CTR) استوار است. امروزه محبوب‌ترين روش براي كسب درآمد از طريق كليك‌هاي تبليغاتي، از طريق ادسنس گوگل يا تبليغ‌كنندگان مشابه است. روش‌هاي ديگر تبليغات مؤثر آنلاين، خبرخوان و بنرهاي مستقيم را شامل مي‌شود.

۱۲. پول بگيريد و بنويسيد

از ايده هاي كسب و كار اينترنتي پرطرفدار است.  اگر مديريت يك وبلاگ كمي درگيركننده به نظر مي‌رسد ولي هنوز هم تمايل داريد علاقه‌ي‌تان را به نوشتن در اين مسير ارضا كنيد، مي‌توانيد براي سايت‌ها يا وبلاگ‌هاي ديگري همچون PayPerPost، Textbroker، يا Helium بنويسيد. همچنين، نگارش يك كتاب الكترونيكي جالب هم ممكن است يك گزينه‌ي خوب ديگر باشد. كتاب‌هاي الكترونيكي هيچ نسخه‌ي چاپي و هزينه‌ي ارسالي ندارند، كه آنها را به يك سرمايه‌گذاري معقول تبديل مي‌كند. اگر فردي هستيد كه مهارت‌هاي زباني قدرتمندي داريد. مي‌توانيد يك ويراستار بالقوه باشيد كه مديران سايت‌ها با كمال ميل به آنها پول مي‌دهند تا مقالات را بخوانند و ويرايش كنند و اشتباهات دستوري را از نظر كپي‌برداري اينترنتي اصلاح كنند.

۱۳. پژوهش انجام دهيد

نمي‌توانيد طراحي كنيد، بنويسيد يا وب‌سايت‌ها را كدگذاري كنيد؟ مشكلي نيست. اجازه ندهيد اين مسئله جلوي پول‌سازي اينترنتي‌تان را بگيرد. اگر در هفته چند ساعت زمان اضافه داريد، مي‌توانيد وظايف تحقيقاتي متعددي را به جاي ديگر آدم‌ها يا شركت‌هايي انجام دهيد كه خودشان نمي‌توانند براي انجام آن كارها وقت بگذارند. بسياري از سازمان‌ها و كسب و كارهاي مختلف افرادي را استخدام مي‌كنند تا در مورد موضوعات خاصي پژوهش كنند يا هر روز در انجام بررسي‌هاي اينترنتي به آنها كمك كنند. شما نيز مي‌توانيد يكي از اين‌ها باشيد.

مطلب مرتبط:‌ ۱۰۱ ايده كسب و كار كوچك كه آينده‌تان را مي‌سازد

۱۴. بازاريابي اينترنتي هم يك ايده پولساز كسب و كار اينترنتي است.

زماني‌كه يك سايت يا وبلاگ ايجاد شد و براي اهداف سئو (بهينه‌سازي موتور جست‌وجو) بهينه‌شد، بازاريابي موتور جست‌وجو (SEM) آغاز مي‌شود. ظرفيت كسب درآمد در اين حيطه بسيار زياد است البته به اين شرط كه بدانيد چه مي‌كنيد. يك متخصص در زمينه‌ي مديريت سئو، مسئول بازاريابيِ موفق يك وب‌سايت است و مي‌تواند ارتقاء آن را به روش‌هاي گوناگوني موجب شود. برخي از اين تكنيك‌هاي ارتقاء ممكن است، تنها براي اين كه چند مورد از آنها را نام ببريم، شامل اين موارد هستند: بازاريابي مقالات، نشان‌گذاري اجتماعي، پست‌گذاري در تالارهاي گفت‌وگو، نشر اخبار منتشر شده، عرضه‌ي سايت‌تان به تعدادي از موتورهاي جست‌وجو و راهنماها، و پست‌گذاري در وبلاگ. بيشتر كسب و كارها در ازاي انجام اين وظايف به كاركنان‌شان پولي نمي‌دهند و در عوض ترجيح مي‌دهند تمام وظايف SEO و SEMشان را برون‌سپاري كنند.

۱۵.عكس بفروشيد

از آن ايده هاي كسب و كار اينترنتي جذاب و ماجراجويانه است. عاشق عكس گرفتن هستيد و به عكاسي علاقه‌ي خاصي داريد؟ اگر اين چنين است، مي‌توانيد با فروش اينترنتيِ عكس‌هايي كه مي‌گيريد به درآمد خوبي دست پيدا كنيد. آدم‌هاي بي‌شماري هستند كه علاقه دارند پول خوبي براي مجموعه‌ي تصاوير منحصر به‌فردي كه به آنها پيشنهاد مي‌كنيد بپردازند. امروزه عرضه‌ي عكس‌هاي‌تان به مردم از هميشه آسان‌تر است، و مي‌تواند رويكرد راحتي براي ايجاد منبع مطمئني از درآمد اضافي را براي‌تان فراهم كند. چندين سايت ذخيره‌ي تصوير مانند Shutterstock و Fotolia براي افرادي كه مي‌خواهند از تصاويري كه در اوقات فراغت‌شان به صورت تصادفي گرفته‌اند كسب درآمد كنند، پيشنهادهاي وسوسه‌انگيزي دارند.

۱۶. دستيار مجازي بودن نيز يك ايده پولساز كسب و كار اينترنتي است

تقريبا هر كسب و كار كوچكي براي هدايت وظايف اجرايي روز به روزش، به كمك نياز دارد، ولي ممكن است مشخصا نخواهند يك كارمند تمام وقت را در منزل استخدام كنند تا اين كار را انجام دهد. دستياران مجازي طيف متنوعي از وظايف را انجام مي‌دهند كه دستياران سنتي يا منشي‌ها معمولا انجام مي‌دادند، از جمله هماهنگي‌هاي سفر، پرداخت صورت‌حساب‌ها، يا مديريت تسويه‌ي هزينه‌ها. دستياران مجازي از منزل يا هركجا كه اتصال واي فاي موجود باشد، فعاليت مي‌كنند. آنها معمولا از طريق تلفن، ايميل، يا اسكايپ از طرف مديرشان با مشتريان در تعامل هستند. يك دستيار مجازي تا چه اندازه مي‌تواند پول بگيرد؟ معمولا به ميزان تخصص و تجربه‌ي كلي‌اش بستگي دارد.

۱۷. اينترنتي تدريس كنيد و سمينار اينترنتي برگزار كنيد

تقاضا براي مربيان زياد است چه مربي اينترنتي و چه مربي غيراينترنتي. بنابراين، اگر استعدادي داريد و دوست داريد به ديگران كمك كنيد تا از استعدادشان استفاده كنند، يك معلم اينترنتي شويد تا در وقت آزادتان درآمد مضاعفي كسب كنيد. تنها چيزي كه نياز خواهيد داشت اين است كه در حوزه‌ي كاري‌تان حرفه‌اي باشيد و علاقمند باشيد تا چند ساعتي در هفته را به ديگران كمك كنيد. سايت‌هايي مانند Tutor.com و TutorVista مكان‌هايي هستند كه مي‌توانيد ثبت‌نام كنيد و به عنوان يك مربي به مرور زمان شهرت خوبي به هم بزنيد. اگر واقعا خوب باشيد، مي‌توانيد سخنراني، سمينار يا سمينار اينترنتي برگزار كنيد كه به صورت اينترنتي ارسال مي‌شوند. دانشجويان دانشگاه و كالج هميشه تمايل دارند براي دست‌يابي به سمينارهاي اينترنتي تحسين‌شده پول خرج كنند.

۱۸. يك وبلاگ فهرستي از دست‌نوشته‌هاي كوتاه ايجاد كنيد

يك ايده‌ي واقعا ساده كه تنها يك ساعت از وقت‌تان را در هفته مي‌گيرد و حدودا ۲۰ دلار هزينه دارد. با گذر زمان پول نسبتا هنگفتي را براي‌تان فراهم خواهد كرد.

سايت‌هايي مانند Viralnova.com و Fukarf.com با پيداكردنِ داستان‌هاي بامزه، عاطفي و الهام‌بخش در رديت، فيسبوك و ايمي‌جر محتوايي رقابتي خلق مي‌كنند، محتوا را بازنويسي مي‌كنند، جزييات بيش‌تري به آن اضافه مي‌كنند و محتوا را در سايت خودشان منتشر مي‌كنند. با كمي ارتقاء در سايت‌هايي مانند توييتر، فيسبوك، رديت، استامبل‌اپان و در نهايت ارگانيك ترافيك، ظرف مدت چند ماه بين ۳۰K تا ۵۰K بازديد مجزا در ماه خواهيد داشت. با ادسنس سايت‌تان را به پول نزديك كنيد تا براي تحت پوشش قرار دادن هزينه‌هاي ميزباني و بهاهاي نام‌تان درآمدي داشته باشيد.

خوب، شروع كردن با اين روش (۱۰ تا ۵۰ دلار در ماه) بسيار آسان است، ولي با بالا رفتن ترافيك سايت، اين رقم مي‌تواند به بيش از ۱،۰۰۰ دلار در ماه افزايش پيدا كند. آن‌گاه مي‌توانيد سايت را به ۳۰ برابر درآمد ماهيانه به پيش ببريد. افرادي را مي‌شناسم كه هميشه اين كار را انجام مي‌دهند و سايت‌ها را بعد از ۸ ماه به مبلغي بالاتر از ۱۰،۰۰۰ دلار انتقال مي‌دهند.

۱۹. فروش حراجي هم يك ايده پولساز كسب و كار اينترنتي است

اين كسب و كار، خريد و فروش محصولات (كالاي دست دوم، خريد و فروش مجدد كالاهاي عمده ) را در يك بازار آنلاين مانند Ebay، Amazon، Auction يا Craigslist را شامل مي‌شود.

۲۰. فروشگاه اينترنتي مهره‌دوزي

اگر به مهره‌دوزي علاقه‌داريد و اين مهارت را نيز در خود داريد، مي‌توانيد يك كسب و كار آنلاين راه بياندازيد تا نه تنها جالب‌ترين مهره‌دوزي‌هاي موجود در وب را بفروشيد، بلكه از نحوه‌يساخت آن‌ها نيز ويديوي آموزشي ارائه كنيد.

ايده پولساز كسب و كار اينترنتي ۲۱:

برنامه‌هاي مرتبط با ترفندهاي خانگي يا خويش كاري

همزمان با اوج گرفتن انقلاب سبز، “جنبش ترفندهاي خانگي (DIY)” يا خويش كاري نيز به‌راه افتاد. هرچه مشكلات اقتصادي بيشتر مي‌‌شوند، مردم پول كمتري خرج مي كنند و ياد مي‌گيرند براي پس‌انداز كردن پول، برخي كارها را خودشان انجام دهند. شما مي‌توانيد از اين شرايط بهره بگيريد و خودتان را به‌عنوان يك متخصص در زمينه‌ي كارهايي كه مي‌توان در خانه انجام داد جابزنيد و ويديوهاي آموزشي در مورد نحوه‌ي درست كردن چيزها، نصب ابزارك‌ها و تعميرات تهيه كنيد.

۲۲. شبكه‌ي تبليغات آنلاين (اد نتورك)

مي‌توانيد يك شركت آنلاين راه‌بيندازيد و آگهي‌دهندگان را به وب‌سايت‌هايي پيوند دهيد كه پذيراي تبليغات هستند. مسئوليت كليدي يك اد نتورك عبارت است از گردآوري فضاي تبليغاتي از طرف انتشاردهندگان تبليغات و هماهنگ كردن آن با درخواست آگهي‌دهندگان.

۲۳. خريد و فروش وبسايت

شما مي‌توانيد وبسايت‌ها را بخريد و بفروشيد و از اين راه به سود برسيد. براي درك اين مدل كسب و كار، فرض كنيد شما در زمينه‌ي املاك و مستغلات مشغول به كار هستيد، كسي كه خانه‌ها را به قيمتي پايين خريدراي مي‌كند و پس از بازسازي، آن خانه را مجددا به قيمتي بالاتر و با سود مي‌فروشد. براي شروع مي‌توانيد از سايت‌هايي شروع كنيد كه در Flippa.com فهرست شده‌اند.

۲۴. كپي‌رايتينگ (نوشتن محتواي تبليغاتي)

كپي‌رايتينگ يك كسب و كار خدماتي است كه مي‌توانيد همين امروز شروع كنيد. اين ايده پولساز است چرا كه كپي‌رايترهاي كمي در دنيا وجود دارند. بازاريابان پورسانتي و بازاريابان اطلاعات محصول، اصلي‌ترين مشتريان شما خواهندبود، زيرا به دنبال راه‌هاي ممكن براي افزايش نرخ كليك، نرخ ثبت‌نام و نرخ تبديل وب‌سايت‌شان هستند. اگر به بازي با كلمات علاقه‌مند هستيد مي‌توانيد خدمات ارائه‌ي كپي‌رايتينگ را فراهم كنيد.

۲۵. راه‌اندازي بلاگ

بلاگ‌نويسي جديدترين مشغله‌ي ديوانه‌كننده‌ي آنلاين است. امروزه هر آدمي تمايل دارد يك يا چند بلاگ داشته‌باشد ولي متأسفانه، از پس كارهاي تكنيكي راه‌اندازي يك وبلاگ برنمي‌آيد و تمايلي هم به يادگيري آن ندارد. اگر شما به‌خوبي به كار راه‌اندازي بلاگ آشنا هستيد، پس مي‌توانيد ابن سرويس را به‌صورت آنلاين ارائه دهيد! به شما قول مي‌دهم از تراكنش‌هاي روزانه‌ي بانكي‌تان، لبخند رضايت بر لبان‌تان خواهد نشست.

۲۶. مشاوره در زمينه‌ي شبكه‌هاي اجتماعي

با افزايش علاقه‌مندي به محتواي شبكه‌هاي اجتماعي، توجه به رقابت در اين شبكه‌ها از سوي شركت‌هاي بزرگ نيز افزايش يافته‌است. از اين‌رو نياز به بازاريابان شبكه‌هاي اجتماعي روز‌به‌روز در حال افزايش است.آيا مي‌دانيد چگونه يك محتوا در شبكه‌هاي اجتماعي همه‌گير مي‌شود؟ آيا مي‌توانيد حضوري دائمي و قدرتمند را براي يك برند در شبكه‌هاي اجتماعي رقم بزنيد؟ آيا با ترفندهاي شبكه‌هاي اجتماعي آشنا هستيد؟ اگر جواب‌تان به اين پرسش‌ها مثبت است پس مي‌توانيد به يك مشاور در زمينه‌ي شبكه‌هاي اجتماعي تبديل شويد و پول خوبي به جيب بزنيد.

۲۷. طراحي جلد كتاب‌هاي الكترونيكي

انتشار كتاب‌هاي الكترونيكي رو به افزايش است و در نتيجه تقاضا براي جلدهاي چشم‌نواز با كيفيت و جلد محصولات افزايش مي‌يابد. نكته‌ي خوبي كه در طراحي جلد كتاب‌هاي الكترونيكي وجود دارد اين است كه به دانش گرافيكي يا فوتوشاپ نياز ندارد. فرآيند توليد جلد كتاب الكترونيكي با استفاده از نرم‌افزار طراحي جلد كتاب الكترونيكي انجام مي‌شود.

۲۸. نمونه‌خواني

آيا به پيداكردن اشتباهات دستوري علاقه‌داريد؟ اگر جواب‌تان مثبت است پس مي‌توانيد به‌صورت آنلاين از اين راه كسب درآمد كنيد و به ناشران آنلاين، خدمات نمونه‌خواني ارائه دهيد.

۲۹. ارزيابي وبسايت هم يك ايده پولساز كسب و كار اينترنتي است

همان‌طور كه كسب و كارها به‌صورت آفلاين خريد و فروش مي‌شوند، وبسايت‌ها نيز به‌صورت آنلاين خريد و فروش مي‌شوند. شما مي‌توانيد به يك متخصص ارزش‌يابي سايت تبديل شويد و خدمات ارزيابي به توسعه‌دهندگان وب‌سايت‌ها ارائه كنيد.

۳۰. منتقد وبسايت

آيا در بهينه‌سازي وب‌سايت مهارت داريد؟ آيا مي‌توانيد صرفا با بررسي يك وبسايت به صاحبان كسب و كار در افزايش نرخ تبديل‌شان كمك كنيد؟ اگر اين گونه است شما مي‌توانيد درقبال دريافت پول به نقد وبسايت‌ها بپردازيد. كارفرينان بسياري را مي‌شناسم كه با ارائه‌ي صفحات فرود (لندينگ) و صفحات ثبت ايميل، كسب و كار آنلاين موفقي ساخته‌اند. شما هم مي‌توانيد اين كار را انجام دهيد.

۳۱. كارگزاري سرمايه‌گذاري مشاع

شما مي‌توانيد يك كسب و كار اينترنتي بر پايه‌ي خدمات كارگزاري سرمايه‌گذاري‌هاي مشاع ايجاد كنيد. اگر ظرفيت و توانايي ايجاد ارتباط بين توليدكنندگان و بازاريابان را در هر زمينه‌اي داريد، فكر نمي‌كنم چيزي بتواند مانع شما شود تا يك كسب و كار اينترنتي كارگزاري سرمايه گذاري مشاع راه‌بياندازيد.

۳۲. خدمات جمع‌آوري فهرست

آيا مي‌دانيد چطور يك فهرست را به‌صورت آنلاين تهيه كنيد؟ اگر اين كار را بلد هستيد پس مي‌توانيد فهرست خودتان را تهيه كنيد. بسياري از بازاريابان اينترنتي به اين واقعيت اذعان دارند كه پول در فهرست‌ها است و تمايل دارند به هر قيمتي كه شده اين فهرست‌ها را به‌دست بياورند. شما هم مي‌توانيد به اين كسب و كار بپردازيد و به ازاي هر فهرست پول بگيريد.

۳۳. استخدام و شكار آنلاين مغزها

اگر كارتان را بلد هستيد و مي‌دانيد چطور بايد به پروفايل افراد سر بزنيد و از آن اطلاعاتي استخراج كنيد پس مي‌توانيد مسئول قرارداد برخي شركت‌ها باشيد. وظيفه‌ي شما اين است كه به‌صورت آنلاين به جستجوي نامزدهاي مناسب براي يك موقعيت خاص در شركت بگرديد. شركت پس از استخدام فرد مورد نظر به شما پرداخت خواهد كرد.

۳۴. خدمات رزومه‌نويسي

رزومه‌نويسي مي‌تواند يك كسب و كار خانگي اينترنتي بزرگ به‌شمار بيايد، به‌ويژه در زمان دشواري‌هاي اقتصادي و در مناطقي كه نرخ بيكاري بسيار بالا است.

فرصت هاي پولسازي و ايده پولساز كسب و كار اينترنتي

در هر حال، اينترنت به خودي خود سرشار از فرصت‌هاي پول‌سازي يكي پس از ديگري ‌است. درحالي‌كه كسب درآمد اينترنتي براي بسياري از آدم‌ها نخستين منبع درآمدي‌شان نيست، مي‌تواند منبع بسيار مطمئني از درآمد را در هر ماه به ارمغان بياورد. با اين‌حال، برخي كارآفرينان اينترنتي وجود دارند كه همه‌كار مي‌كنند تا از تلاش، استقامت و زماني كه در اين كار صرف كرده‌اند تا رؤياهاي‌شان را به واقعيت تبديل كنند بهترين نتيجه را بگيرند. آيا هيچ‌كدام از اين گزينه‌هاي پول‌سازي اينترنتي به دردتان مي‌خورد؟

زمان بگذاريد و ببينيد به كجا مي‌رساندتان! براي هر آدمي در اين عرصه دستاوردي وجود دارد. فارغ از اين كه مي‌خواهيد كار يدي انجام دهيد يا به‌صورت جانبي درآمد كسب كنيد، گزينه‌هاي ديگري هم در فهرست چندين ايده پولساز كسب و كار اينترنتي ام وجود دارد. اميدوارم براي شروع كار خودتان چند ايده‌ي الهام بخش به شما داده‌باشم.

با آرزوي بهترين‌ها!

اميدواريم اين ۳۴ ايده پولساز كسب و كار اينترنتي براي‌تان مفيد باشند.

 

منبع : http://bazdeh.org

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده