بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چگونه پسری را عاشق خود کنیم؟

شاید شما غافل از این مسئله هستید که در دنیای واقعی روش‌های عاشق کردن کاملا متفاوت است و گاها با انجام تقلید صحنه‌ها یا کار‌های عاشقانه دیگران موفق نخواهید شد و شاید راهکار‌های به کار گرفته شده برای عاشق کردن همه پسران به دلیل تفاوت‌های فردی جوابگو نباشد. اما به طور کلی باید اظهار کرد که مردان تا حدی موجوداتی قابل کنترل هستند و شما نیز برای عاشق کردن یک پسر راه سختی را در پیش ندارید که او را تحت سیطره خود قرار دهید.

برای عاشق کردن یک پسر ابتدا باید تا حدودی با ویژگی‌های رفتاری و اخلاقی مردان که تا حد زیادی برای اکثریت مردان عمومی است آشنا شوید و از طریق به کار گرفتن راه و روش‌های مورد انتظار و جذاب برای آن‌ها به راحتی به سمت خودتان جذبشان کنید.

در این مقاله نیز سعی براین است تا چند راهکار مفید و موثر را برای عاشق کردن یک پسر به شما ارائه دهیم و امید است که با استفاده صحیح و بجا از آنها و به کار گرفتن این راه‌ها در زمان و مکان مناسب بسیاری از دغدغه‌ها‌ی شما در این زمینه حذف یا کاهش یابد و فرد محبوبتان را در کنار خود داشته باشید:

۱- برای عاشق کردن یک پسر همیشه در دسترس نباشید

 

مردان معمولا از خانم‌هایی که همیشه آویزان و معمولا در دسترس و وابسته هستند فراری اند به طور کلی پیشنهاد می‌شود که در دسترس بودن برای جذب کردن مردان و عاشق کردن یک پسر شاید راهکار مفیدی نباشد.

اما این قانون برای کل دوران رابطه با یک فرد صدق نمی‌کند به گونه‌ای که روانشناسان معتقدند که راه اصولی‌تر این است که در ابتدای آشنایی ارتباط و معاشرت را زیاد کنید چون متخصصین رفتار انسان بیان می‌کنند که در معرض قرار گرفتن مکرر باعث ایجاد علاقه می‌شود اما پس از مدتی باید این معاشرت و در دسترس بودن را کاهش دهید و از آن پس برای اینکه وقت خود را با او بگذرانید بهانه‌ بیاورید.

۲- همیشه کلمات مناسب و بجا را انتخاب کنید

معمولا آقایان به طرف خانم‌هایی که کنترلی بر رفتار خود ندارند جذب نمی‌شوند؛ به طور مثال در مواقعی که عصبانی و ناراحت هستند یا به مسئله‌ای حسادت می‌کنند و در این مواقع کلمات را به صورت مستقیم و صریح بیان می‌کنند. بنابراین سعی کنید حتی اگر حسادت یا نفرتی نسبت به کسی دارید، احساسات منفی را به شیوه‌های بهتری به نمایش بگذارید و برای عاشق کردن یک پسر همیشه در انتخاب کلمات بجا و مناسب در این مواقع دقت کنید.

۳- برای عاشق کردن یک پسر با روحیه و بلند پرواز باشید

 

یکی از نکات طلایی برای عاشق کردن یک پسر این است که برای زندگی خودتان برنامه ریزی کنید و دارای هدف‌های مشخصی باشید تا از دید آن‌ها جذاب به نظر برسید. معمولا زنانی که انتظار دارند مرد زندگیشان مانند یک قهرمان تمام احتیاجات و مشکلاتشان را برآورده سازد با شکست روبرو می‌شوند و از نظر مرد یا مورد علاقه‌شان محبوبیت قابل توجهی ندارند.

۴- از او تعریف و تمجید کنید

معمولا طبق تصورات عموم یا زنان؛ گفته می‌شود که مردان به اندازه‌ی زنان روی ظاهر و ویژگی‌های جذاب و باهوشی و … حساس نیستند و خیلی اهمیت نمی‌دهند اما باید گفت که بر خلاف این تصورات باید برای عاشق کردن پسر مورد علاقه خود ویژگی‌های مثبت ظاهری و حتی اخلاقی و … را به او یادآور شوید چون مسلما او نیز دوست دارد که در نظر شما جذاب جلوه کند. تعریف کردن از لباس، بوی عطر، نحوه‌ی حرف زدن و سایر ویژگی‌های مثبت او نتیجه‌ی خوبی برای وابسته شدن و عاشق کردن او دارد.

۵- برای عاشق کردن یک پسر به ظاهر خود اهمیت دهید

 

سعی کنید همیشه وقت کوتاهی در هفته یا روز را برای مرتب کردن ظاهر لباس و در کل مرتب و آراسته بودن خود اختصاص دهید؛ البته نه به این معنا که هر روز با آرایش‌ غلیظ و شبیه کردن ظاهر خود به مانند مدل‌ها رفتار کنید. در حد متعادل تمیز و مرتب باشید و از رنگ‌های متناسب و لباس‌های با کیفیت و بوهای خوب استفاده کنید.

۶- منطقی و با اطلاعات باشید

مردان معمولا جذب دخترانی می‌شوند که اطلاعات بالایی در مورد مسائل پیرامون خود دارند و از روی منطق و با دانش و آگاهی در مورد مسائل بحث می‌کنند و آن‌ها معمولا به سمت دخترانی جذب می‌شوند که فکر می‌کنند بهره هوشی بالایی دارند. بنابراین شما نیز می‌توانید برای عاشق کردن یک پسر با تقویت خود در این زمینه‌ها فرد مورد علاقه‌یتان را جذب کنید.

۷- شنونده صادقی برای او باشید

 

هنگامی که طرف مقابلتان به عنوان یک مرد یا پسر با شما صحبت می‌کند یا درد دل و گفته‌هایی را با شما در میان می‌گذارد باید با همه حرکات و ظاهر خود حتی به او نشان دهید که کاملا او را درک می‌کنید و گفته‌های او برایتان قابل پذیرش است چون اگر به نحوی دیگر رفتار کنید و صداقت خود را در این راه به نمایش نگذارید؛ می‌توان گفت که تا عاشق کردن یک پسر فاصله زیادی دارید.

۸- حس امنیت را ایجاد کنید

مردان بر خلاف زنان دوست ندارند وقتی از چیزی دلخور یا مسئله‌ای شخصی دارند از آن‌ها سوال شود و مدام حال آن‌ها را پیگیری کرد و همچنین هیچ تمایلی ندارند که مانند زنان در هر مکانی حتی مکان‌های عمومی و اتوبوس و مترو و غیره در مورد مسائل از حس خودشان بگویند.

پس می‌توان برای عاشق کردن یک پسر این نکته را در نظر داشت که آن‌ها برای صحبت کردن از حس خود به زمان و مکان مناسب نیاز دارند بهتر است به آن‌ها فشار نیاورید و با کمتر سوال و پرس و جو کردن باعث ایجاد حس امنیت در آن‌ها شوید.

۹- راز دار باشید و به راز‌هایش زیاد نزدیک نشوید

برای عاشق کردن یک پسر نباید نسبت به گذشته او و کار‌هایش حساسیت نشان دهید و او را مجبور به گفتن راز‌هایی کنید که تمایلی ندارد درباره آن‌ها حرف بزنید. به جای این‌کار بهتر است که او را در حرف زدن و در میان نهادن گفته‌ها و راز‌هایش آزاد بگذارید و سعی کنید بیشتر به آینده و زمانی که با شما آشنا شده است فکر بکنید که از این طریق باعث جلب اعتماد بیشتر او شوید و پناهگاه بهتری برای گفته‌ها و راز‌هایش باشید.

در یک جمع بندی برای عاشق کردن یک پسر و یا جذب مردان به طرف خود باید:

  • از انجام دادن کار‌های مورد پسند او و هدیه دادن غافل نشوید
  • با دیگران مهربان باشید و باعث خنده و خوشرویی در جمع شوید.
  • همواره خودتان باشید و نقش بازی نکنید.
  • در مقابل او از دیگران بدگویی و غیبت نکنید.
  • برای خودتان وقت بگذارید و خودتان را به کار‌هایی مانند باشگاه، مطالعه و غیره کشغول کنید.
  • هیچ وقت سعی نکنید که او را تغییر دهید یا همچنین قصدی را به او نشان ندهید.
  • از طریق حرف زدن، هدیه و کار‌هایی که می‌تواند او را خوشحال کند؛ علاقه مندی خود را به او نشان دهید.
  • نسبت به کار‌های مثبتی که برایتان انجام می‌دهد قدردان باشید و از او تشکر کنید.
  • برای او نقش بازی نکنید و خود واقعیتان باشید.
  • بیش از اندازه به او امتیاز اضافه ندهید و با توجه خیلی زیاد ضعیف بودن خود را نشان ندهید.
  • اگر درباره کار یا رفتاری در او ناراضی هستید بهتر است به حای قضاوت کردن و منفی بافی؛ صحبت‌هایتان را با او صادقانه در میان بگذارید.
  • ویژگی‌های مثبت خود مانند اعتماد به نفس، دلسوزی و مهربانی را در خود تقویت کنید و آنها را برای جذب فرد محبوبتان به کار گیرید.

منبع : سایت تکامل من

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده