بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» سود سهام عدالت خود را چگونه دریافت نماییم؟

خیلی ها پاتیل پاتیل راه می افتند دنبال سود سهام عدالت، می بینند ای بابا خبری از سود سهام عدالت نیست. اما بعضی از دوستان و آشنایان رو می بینید که بعد از یک سال و اندی، سود سهام عدالت خود را دریافت کرده اند. اما چگونه و چطوری؟ مگه میشه؟ در ادامه با جفت هیچ همراه باشید تا به شما بگوییم چگونه سود سهام عدالت خود را دریافت و یا پیگیری کنید.

پیگیری و استعلام سود سهام عدالت

همیشه خبری های ضد و نقضی از دولت دریافت می کنیم که قصد دارند به مردم سود سهام عدالت از کارخانه ها و… بدهند و آن را بین مردم تقسیم نمایند. اما خب امروزه در دنیای اینترنت، سامانه ای را در این خصوص ،طراحی و پیاده سازی کرده اند که می توانید سود سهام عدالت خود را پیگیری و دریافت نمایید. این سایت، یک سایت خیلی پیچیده ای نیست و همه ی مردم که آشنایی کمی با اینترنت دارند می توانند وارد سامانه ی مورد نظر بشوند و از جزئیات کار با خبر شوند اما جفت هیچ اومده اینجا و میگه که کاریت نباشه، در ادامه نحوه ی دریافت سود سهام عدالت و استعلام آن را بررسی می کنیم. با ادامه این آموزش همراه ما باشید.

 

ثبت نام سهام عدالت

سایت سامانه سهام عدالت

برای اینکه بتوانیم وارد سایت مورد نظر شویم ابتدا از اینجا یا با وارد کردن آدرس اینترنتی https://www.samanese.ir در مرورگر خود، وارد سامانه مورد نظر می شوید. در عکس زیر همانطور که مشاهده می کنید بر روی دکمه ی قرمز رنگ یعنی ورود به سامانه کلیک می کنید.(برای اینکه بهتر بتوانید از امکانات سایت استفاده نمایید و با مشکلی مواجهه نشوید پیشنهاد می شود که از مرورگر های کروم و یا فایرفاکس استفاده نمایید.)

 

برای خواندن ادامه مطلب به سایت جفت هیچ مراجعه کنید.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده