بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» عطر بلک افغان عطری که یا عاشقش می شید یا متنفر؟

عطر بلک افغان با رایحه حشیش! هرگز فکر نمی‌کردم که برای فهمیدن بوی یک  عطر شاید لازم باشد با بوی حشیش آشنایی داشته باشم!

اما به نظر می رسد این جنبه غیرقابل اجتناب از عطر بلک افغان، عطر معروف از خانه  هلندی، Nasomatto  است. این یک پرفیوم خالص است که ظاهرا به دنبال تکرار اثرات حشیش و شاید حتی بوی واقعی آن است. تمام کارها به صورت چشمک زنان درست به سمت مواد تشکیل دهنده عطر که مخفی نگه داشته می شوند انجام می شود و برخی ادعا می کنند به شوخی شاید شامل  کمی  مواد مخدر هم شود.

برخی از مردم در مورد آن شوخی نمی کنند ، و آنها واقعاً اعتقاد دارند که بلک افغان حاوی حشیش است. من این احتمال را بسیار سرگرم کننده و هضم آن دشوار می دانم ، اما آنها ممکن است دلیلی برای ادعای خود داشته باشند. براساس وبلاگ Nathan Branch ، در زمان تولید  عطر بلک افغان ، “صحبت های زیادی در مورد چگونگی گذراندن مراحل ساخت عطر بلک افغان آلساندرو گوالتیهر چندین سال در آزمایش با حشیش واقعی افغانستان (حتی” قاچاق “آن به آزمایشگاه خود) انجام شده است تا عطر تهیه شود که یا  ذاتا مثل حشیش است و یا بوی کمی شبیه به این ماده   می دهد.  مانند من ، او نیز احتمال استفاده  حشیش را نیز به عنوان ماده سازنده آن  رد می کند . با این وجود ، نکته اصلی این است که به نظر می رسد حشیش و بلک افغان  چه از نظر توضیحات عطر و چه از نظر انتظارات مردم ، به هم پیوسته اند. تعدادی از مردم واقعاً انتظار دارند بوی حشیش بوی دهند و از نظر برخی ، این انتظارات منجر به ناامیدی و انتقاد شدید شد.

عطر بلک افغان توسط بنیانگذار Nasomatto ، Alessandro Gualtieri  ایجاد شد و در سال ۲۰۰۹ منتشر شد. فروشگاه آف کالا توضیحی از رایحه و نت‌های  آن را دارد:

یکی از جسورانه ترین آفرینش های وی، بهترین کیفیت حشیش را فرا می گیرد. این نتیجه تلاش برای برانگیختن تأثیر شادی موقتی است. توضیحات عطر بلک افغان تفکرات وحشی را در بر می گیرد ، اما آب قهوه ای تیره بلک افغان شربتی است که  رایحه آن با عطرهای قوی عود و مشک باز می شود.

همچنین در دقایق آغازین  استفاده از عطر تذکر دود سیگارهای چوبی وجود دارد. نت‌های های میانی black afgano حس  بو کردن  ماری جوانا و توتون با یک نت شیرین  است. نت پایانی شامل  لمس پاتولی به عنبر وانیلی  می شود.

قدرت ماندگار Black Afgano حسی است جسورانه و مردانه که می گوید: جرات داری از من  استفاده کن !

بنا به  دلایلی خیلی هیاهو  نمی کنم اما از نظر من Black Afgano عطری کاملاً دوست داشتنی است و واقعاً از آن لذت  بردم.

اما چیزی که بو کردم دنیای من را لرزاند چراکه باعث نمی شود من با استفاده از بلک افغان  احساس شورشی خطرناک کنم یا حس شهوت آتشین را در  من  برانگیزد.

لطفا مرا به خاطر این نظرم نکشید !! اما من می توانم پدربزرگی را ببینم که در حال  استفاده از بلک افغان روی  ژاکت خود است  و  روی کاناپه پاهایش را جلوی شومینه  در حالی که  یک لیوان  نوشیدنی می نوشد روی هم می‌گذارد ببیینم  و  دقیقاً به همان اندازه  نیز می توانم یک پسر یا دختر جوان  با ایده های مدرن  را با بوی بلک افغان در یک مهمانی شبانه تجسم کنم .

واکنش های مردم به  این عطر  بسیار جالب است. .در مورد  Black Afganoاین عطر از ۳۵۰ بررسی ۸۲٪ امتیاز  کسب کرده است: ۶۶٪ به آن پنج ستاره و ۲۱٪  مردم به آن سه ستاره  داده و ۱۳% هیچ ستاره ای به آن ندادند .

توصیه من این است که با انتظارات معقولی به عطر بلک افغان نزدیک شوید و انتظار نداشته باشید این هیولا دود گمشده یا نوعی جایگزینی برای مواد  حشیش باشد. اگر خوش شانس باشید ، ممکن است از دوست داشتنی قارچ های تیره ، تیره ، بخور دادن ، توتون و تنباکو ، گل لادن کردن شگفت زده شوید. شما واقعاً ممکن است از پاتوولی نرم ، وانیل و شیرینی خشک شده آن  لذت ببرید و حتی ممکن است فکر کنید Black Afgano یک رایحه دنج و راحت در انتهای روز است.

فقط هر کاری که انجام  می دهید  لطفا خرید عطر بلک افغان را کورکورانه و یا صرفا بر اساس شنیده ها انجام ندید و اعتیاد به مواد مخدر را باور نکنید !


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده