بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» معرفی انواع مدل های شلوار مردانه






در دنیای امروز عارضم خدمتتون که تیپ و مد جایگاه ویژه ای بین دخترها و پسر ها پیدا کرده است و هر روز هم تیپ های عجیب و غریب و جدید می بینیم که به بازار می آیند و یک جورایی تناقض را بین تیپ های قدیم و تیپ های جدید ایجاد می کنند. من کاری به اصل این موضوع ندارم ولی هیچ وقت لباس های پاره و پوره و پاچه سنابادی رو درک نمیکنم! خب در کل یکی از مورد هایی را که امروز می خواهیم بررسی کنیم.

تاریخچه شلوار مردانه

خب شلوار هم قدمت بسیار طولانی دارد و به نوعی برای پوشش پایین تنه استفاده می شود؛ در واقع شلوار در قدیم اسمش شلوار نبوده، بلکه اسمش شروال بوده و بعد از وارد شدن اعراب، سروال نامیده میشد. در دوره پهلوی هم به شلوار، سلوار می گفتند، در زبان لاتین به آن، سارا بارا و در زبان انگلیسی به آن، pajama می گفتند. تاریخچه ی شلوار هم برمیگرده به سده ۶، قبل از میلاد مسیح که تازه اسب سواری در ایران رایج شده بود. جالبه که این رو هم بدونید که پوشیدن شلوار در مقاطعی برای زن ها در فرانسه و ترکیه ممنوع شده بود که این قانون در سال ۲۰۱۳ برداشته شد. همچنین می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه را در اینجا مشاهده کنید.

قدیمی ترین شلوار در جهان

خب قدیمی ترین شلوار که قدمت آن بالای ۳ هزار سال می باشد، در چین آن هم در یک گورستان پیدا شده است. علت آن، این است که شلوار هنوز بعد از سه هزار سال تجزیه و نابود نشده و به خاطر آب و هوای خشک آن ناحیه است که اجساد و پوشاک را حفظ کرده است. در حال حاضر این شلواری که عکسش رو در پایین می بینید در یکی از موزه های چین قرار گرفته است. این شلوار از سه تکه به وجود آمده، دو تکش که مربوط به پاچه های آن هست و یک تیکش هم مربوط به خشتک شلوار می باشد که به نوعی برای راحت سوار شدن بر روی اسب، طراحی و ساخته شده است.

در ادامه به معرفی انواع شلوار مردانه می پردازیم.

شلوار کارگو(انواع شلوار مردانه)

یکی از ساده ترین شلوار ها، شلوار کارگو است که خیلی بی دردسره! شما می توانید آن را در هر جایی بپوشید. هر چند توصیه می شود که این شلوار رو بیشتر در جاهایی بپوشید که خودمونی است. ستی که بهتر است با این شلوار بپوشید، اغلب یک تیشرت ساده همراه با یک کفش اسپورت است که می تواند جذابیت شما رو هم دوچندان کند. شلوار کارگو، انواع مختلفی دارد؛ از طرح ارتشی گرفته تا انواع مدل ها و رنگ های مختلف! توصیه می شود که در هنگام پوشیدن این شلوار، جیب خود را زیاد پر نکنید چرا که از جذابیت و استایل متفاوت شما کم می شود.

شلوار کتان(انواع شلوار مردانه)

شلوار های کتان هم از آن دسته از شلوار ها می باشد که امروزه سر و صدای زیادی را به پا کرده و یک جورایی این شلوار با تیپ کژوال، بخش جدایی ناپذیر آن محسوب می شود. این شلوار هم برای تابستان و هم برای زمستان استفاده می شود ولی بهتر است در فصل تابستان یک یا دوتا از پاچه های شلوار خود را تا بزنید و آن وقت به بیرون بروید. اخیرا هم نوید محمد زاده در جشنواره ها، تیپ های کژوال می زند و به نوعی با پوشیدن شلوار کتان، متفاوت بودن خود را از بقیه نشان می دهد. پس شما هم اگر می خواهید که جذاب تر و خاص تر از بقیه باشید و نمادی از مد و بی کرانگی را نشان دهید، حتما چند نمونه از این شلوار ها را در کمد خود داشته باشید.

شلوار جین(انواع شلوار مردانه)

شلوار جین در واقع برای هر محیطی مناسب است یعنی اگر شما بخواهید به مهمانی یا مجالسی برید، مسافرت برید، پارک برید، سر کار برید، شلوار جین توصیه می شود. این شلوار برای آن دسته از کسانی که خیلی حال و حوصله ی تیپ زدن ندارند و می خواهند چیزی بپوشند که در هر جایی قابل پوشیدن باشد، شلوار های جین کاملا مناسب آنهاست. البته اگر به سر کار یا جاهای اداری و رسمی میروید، بهتر است شلوار های جین شما تیره باشد.

شلوار های پارچه ای(انواع شلوار مردانه)

شلوار پارچه ای اغلب برای مردان مسن و کسانی که سن نسبتا بالایی دارند، مناسب است، که خودم به شخصه به این شلوار ها، شلوار پیرمردی میگم، مگر اینکه یک کت همراه با این شلوار پوشیده شود تا متفاوت و رسمی تر بنظر بیاید. در کل این شلوار نسبت به بقیه شلوار ها، راحت تر و خنک تر می باشد و آزادی بیشتری دارد.

شلوار کبریتی یا مخملی مردانه(انواع شلوار مردانه)

این گونه شلوار ها از جنس مخمل هستند که در دهه ی هفتاد مد شده بود و در حال حاضر، محبوبیت خودش رو از دست نداده و هنوز که هنوزه مورد استقبال بسیاری از افراد واقع می شود. از خصوصیات بارز این شلوار می توان به بادوام بودن آن اشاره کرد و با توجه به این که جنس پارچه، مخملی و زخیم است گرمای خاصی رو به پاهای شما می دهد که بیشتر در فصل زمستان، اینگونه شلوار ها را می پوشند.

شلوار پارچه ای از نوع ضخیم(انواع شلوار مردانه)

شلوار پارچه ای از نوع ضخیم به گونه ای می باشد که می تواند یک جایگزین خوب برای شلوار های جین باشد. جنس این شلوار، اغلب ضخیم و به نوعی کُرکی هستند و از طراحی خاص و منحصر به فردی برخوردار هستند. پوشیدن این شلوار برای همه ی آقایان خوشتیپ، توصیه می شود.

شلوار اسلش(انواع شلوار مردانه)

این شلوار در واقع به نوعی اسپورت به حساب می آید و جنس آن از نوع کشباف است. در واقعی طراحی این شلوار به گونه است که هم میتوان از آن در خانه به راحتی استفاده کرد و هم در بیرون به عنوان یک شلوار رسمی استفاده کرد. البته این شلوار در بعضی از جاها دیده شده که در باشگاه ها و سالن های ورزشی هم استفاده می شود. در کل این شلوار، شلوار خوبیه و از آن به عنوان مد روز یاد می شود.


شلوار مردانه کلاسیک تا بالای مچ

اکثرا شلوار های مردانه به شکلی هستند که اندازه ی نسبتا بلند دارند و تا نزدیکی های کفش آن را پوشش می دهند اما دسته ای دیگر از شلوار ها وجود دارد که اندازه ی آن نسبتا کوچک است و تا مچ پای شما بسط می یابد ولی خب به شخصه من علاقه ای به این گونه شلوار ها ندارم و قطعا اگر دیده بشید، مورد تمسخر بسیاری از افراد قرار خواهید گرفت.


شلوار شش جیب

گونه ای دیگه از شلوار ها که قصد معرفیشو دارم، شلوار های شش جیب می باشد که در انواع رنگ ها و مدل ها طراحی شده است. این شلوار به دلیل جیب هایی که دارد فضای بسیار زیادی را در اختیار مرد ها قرار می دهد که می توانند وسایل زیادی را در آنجا قرار بدهند.


خب این بود از طرح ها و مدل های شلوار مردانه ، در کل به شخصه تیپی را انتخاب کنید که شخصیت شما را حفظ کنید و جوری نباشد که جلف و ضایع باشد. ممنون که تا انتهای این مقاله همراه ما بودید، نظرات خودتون رو در این مورد بیان کنید و بگید که شما چه شلواری را بیشتر دوست دارید

Source:. https://viper.market/introducing-mens-trousers/



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده