بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» قیمت مداد رنگی فابر کاستل ۳۶ رنگ



اصول کار با مداد رنگی فابر کاستل

اصول اصلی هنر در مورد تمام هنرهای گیاه شناسی صدق می کند. با دقت مشاهده کنید با یک نقاشی عالی شروع کنید. فرم را بطور کامل توسعه دهید رنگ و بافت و جزئیات را اضافه کنید. تفاوتهای اساسی که در ایجاد هنر گیاه شناسی با آنها روبرو می شویم ، دیدگاه منحصر به فرد خودمان و انتخاب رسانه ها است. مد رنگ مورد علاقه من مداد رنگی است. آنها از محدوده رنگ عظیمی برخوردار هستند ، شفاف هستند ، بنابراین مداد رنگی فابر کاستل جلوه های نوری بسیار خوبی را می دهند ، برای استفاده در این زمینه قابل حمل هستند و نسبتاً ارزان قیمت هستند. برای کسانی از شما که در مداد رنگی کار نکرده اید ، این کمی آغازگر مواردی است که می خواهید بدانید برای ایجاد آثار هنری مداد رنگی موثر است.



بگذارید یک مرور سریع از مواد اساسی داشته باشیم: _


تیزکن - تیزکن برقی که برقی و برقی نگه داشته شده است. یک تیزکن را با عملکرد صاف و متوقف کردن انتخاب کنید ، زیرا به محض تنظیم یک نکته خوب متوقف می شود. من تیزکن های مداد رنگی فابر کاستل را دوست دارم. _


پاک کن زانو - در درجه اول برای بلند کردن رنگ استفاده می شود. _

بر روی پاک کن پلاستیکی سفید کلیک کنید - با نوک کامل پاک کنید یا لبه های تیز برای بلند کردن کنترل ایجاد کنید. _

پر - پر پرواز بزرگ -

کاغذ - کاغذ آبرنگ با فشار داغ مداد رنگی فابر کاستل. _

مدادهای رنگی: تمام مدادهای رنگی رنگی در یک محیط هستند که به شما امکان می دهد یک نقطه را شکل داده و رنگدانه را اعمال کنید. 4 نوع مداد معمولی وجود دارد. برای هر مداد رنگی ، دو مارک مداد را که اغلب از آنها استفاده می کنم ذکر کرده ام.

موم مداد رنگی فابر کاستل؛ حالت متوسط و خامه ای متوسط ، طیف وسیعی از رنگ. شکوفه موم با هر مداد متوسط مومی ممکن است رخ دهد ، اما در صورت بروز قابل کنترل است.

روغن (Faber Castell Polychromos، Lyra Rembrandts)؛ مدادهای روغنی معمولاً در محدوده سخت متوسط قرار دارند. من از Polychromos استفاده می کنم. آنها اعتیاد آور هستند! آنها حالت خامه ای دارند و با سایر وسایل رنگ آمیزی مداد رنگی خوب ترکیب می شوند.

صمغ عربی: (آبرنگهای منشوری مداد رنگی فابر کاستل هر هنرمند CP می تواند از یک مداد آبرنگ بهره ببرد. من مدادهای WC InkTense Derwent را دوست دارم. رنگ ها شدید هستند اگرچه رنگ های محدودی در دسترس هستند. همچنین یک مداد مناسب را در طیف وسیع تری از رنگ ایجاد می کند. در حالت خشک ، این مداد رنگی فابر کاستل از سختی متوسط برخوردار بوده و ضخامت خوبی دارند.

گچ (Stabilo Carbothello، Koh-I-No Giaconda)

؛ رنگدانه های مداد پاستیل مانند هر پاستیل دیگر ، در گچ سوار می شوند ، اما در یک بسته بندی مداد دستی قرار دهید! Carbothello سخت است ، Giacondas کمی نرم تر است.

همه انواع مدادهای رنگی را می توان با هم ترکیب کرد ، با این حال ، مخلوط روغن با رنگ روشن و موم می توانند لجن حاصل شوند. مدادهای پاستیل ممکن است در برابر رنگ آمیزی با مداد رنگی فابر کاستل موم یا روغن مقاومت کنند و همه ترکیبات قبل از شروع نقاشی باید روی کاغذ مناسب آزمایش شوند. مدادها باید سبک باشند ، طیف وسیعی از رنگ ها را تهیه کرده و کنترل کیفیت خوبی دارند. بررسی کنید که محورها متمرکز هستند و مطمئن شوید که هر دو نیمه از بسته بندی های چوبی یکسان هستند. مدادهای مستقیم برای همیشه دوام می آورند ، آنهایی که کج نیستند! دانستن اصول مطلوب در مداد رنگی مهم است ، یا شما نتایجی را که برای آن امیدوار هستید حاصل نکنید. بیایید با نگه داشتن و تیز کردن مداد شروع کنیم:


تگ ها :   فابرکاستل
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده