بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آموزش اصطلاحات جدید اینستاگرام

اگر به تازگی با اپلیکیشن اینستاگرام آشنا شده‌اید حتما بعضی از اصطلاحات اینستاگرام برای شما آشنا نیست. در این مقاله قصد داریم اصطلاحات رایج در این اپلیکیشن محبوب بپردازیم. با نایس فالوور همراه باشید.

فالو و فالوور

Follow یا فالو در واقع به اشخاصی گفته می‌شود که پیج یا صفحه شما را دنبال می‌کنند. پیج‌ها به دو دسته عمومی و خصوصی تقسیم می‌شوند. پیج‌های عمومی بدون اجازه از صاحب پیج قابل مشاهده هستند اما در پیج‌های خصوصی شما باید درخواست خود را برای صاحب پیج بفرستید و در صورت تایید شدن قادر به رویت پست‌های پیچ هستید.

ذکر این نکته لازم است که هر چه تعداد فالوورهای شما بیشتر باشد نشانه محبوبیت پیج شما در اینستاگرام است.

آموزش اصطلاحات اینستاگرامآموزش اصطلاحات اینستاگرام

پست در اینستاگرام

Post یا پست در واقع همان عکس و فیلمی است که شما برای مخاطبین خود به اشتراک می‌گذارید. این پست‌ها بعد از اشتراک گذاری در صفحه اصلی اپلیکیشن در قسمت خانه (Home) قابل مشاهده برای شما و فالوورها است.

استوری در اینستاگرام

Store یا استوری به عکس و فیلم‌های گفته می‌شود که تنها 24 ساعت عمر دارند و بعد از آن بصورت خودکار از صفحه شخصی شما پاک می‌شوند. برای قرار دادن استوری کافیست عکس پروفایل خود را لمس کنید.

هایلایت

Highlight یا هایلایت در واقع همان استوری است که عمر آن محدود به 24 ساعت نیست. هنگامی که شما پستی را استوری کردید در قسمت پایین سمت چپ بعد از لمس هایلایت، پست شما در مجموعه بر روی پروفایل شما قرار می‌گیرد. شما با انتخاب اسم برای هایلایت‌های خود آنها را در مجموعه‌های مجزا برای فالوورهای خود قابل مشاهده می‌کنید.

لایو در اینستاگراملایو در اینستاگرام

لایو

Live در واقع یک پخش زنده از خود برای فالوورها است. لایو یک تماس تصویری آنلاین است که فقط فالوورهای شما قادر به تماشای آن هستند. همچنین شما قادر به محدود کردن لایو فقط برای افراد خاصی نیز هستید. عمر لایو همانند استوری فقط 24 ساعت است و بعد از آن بصورت خودکار پاک می‌شود.

دایرکت

Direct به معنی پیام خصوصی است. هنگامی که شما نیاز به چت با یکی از مخاطبین خود دارید. کافیست به پروفایل آن شخص بروید و گزینه ارسال پیام را بزنید. با این کار صفحه چت خصوصی برای شما باز می‌شود که قادر به ارسال و دریافت متن، صوت و ویدیو هستید. همچنین امکان ارتباط از طریق تماس تصویری با مخاطب خود هستید.

IGTV

IGTV جزء اصطلاحات اینستاگرام است که بتازگی به اپلیکیشن اضافه شده است. همانطور که اطلاع دارید در اینستاگرام ویدیو‌های بالاتر از یک دقیقه قابل آپلود نیست و در گذشته برای ارسال ویدیو بالاتر از یک دقیقه باید چند پست گذاشته می‌شد ولی با اضافه شدن تکنولوژی IGTV قادر به ارسال ویدیوهای با زمان بیشتر در قالب یک پست نیز هستیم.

کپشن در اینستاگرام

Caption در واقع به توضیحاتی گفته می‌شود که در زیر هر پست نوشته شده است. هنگامی که شما یک پست را انتشار می‌دهید از شما تقاضای درج کپشن، هشتگ و لوکیشن می‌کند. این مطالب در دیده شدن پست و پیدا کردن مخاطبین علاقه‌مند به محتوای پست شما کمک می‌کند.

هشتگ

Hashtag در واقع همان علامت # است. این علامت در واقع برچسب محتوایی پست شماست. در زیر هر پست شما با قرار دادن تعدادی هشتگ‌ به مخاطبین برای پیدا کردن پست کمک می‌کنید. برای مثال برای نوشتن یک برچسب با نام نایس فالوور کافیست علامت # را بنویسید و در کنار آن عبارت خود را قرار دهید. به این نکته توجه کنید برای نوشتن برچسب به هیچ عنوان از فاصله استفاده نکنید.


منبع : نایس فالوور

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده