بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» ضمیر ناخوداگاه چه ارتباطی با افزایش درآمد دارد؟

وقتی ما نتوانیم فراوانی را آشکار کنیم ، مهمترین دلیل این است که ما ناآگاهانه اهداف خود را خنثی می کنیم. محدود کردن اعتقادات می تواند مشکلات عدیده ای ایجاد کند و پول نیز از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین ، آیا این 8 بلوک پول ناخودآگاه مانع از ثروتمند شدن شما می شود؟


بلوک پول شماره 1 با اعتقاد به شما که سزاوار پول نیستید

اگر بزرگ شده باشید و باور کنید که فراوانی چیزی است که برای افراد دیگر اتفاق افتاده است ، ممکن است فکر کنید که آنقدر خوب نیستید که ثروتمند شوید. این ایده را حذف کنید که فقط افراد خاصی مستحق موفقیت هستند! هرکسی و هرکسی می تواند در راه خودش موفق باشد.

این را با تصویب روزانه به چالش بکشید : "من لیاقت ثروت دارم و به سمت زندگی فراوان پیش می روم."

بلوک پول شماره 2. فرضیات منفی درباره پول

در حالی که فراوانی برای بسیاری از افراد یک هدف است ، کمبود ثروت می تواند منجر به افکار منفی در مورد پول شود. درست است ، پول نمی تواند همه مشکلات ما را برطرف کند. با این حال ، پرداختن به این نکات منفی می تواند مانع موفقیت شما در تجلی ثروت شود.

هر پیام منفی که در مورد پول شنیده اید ، خواه از خانواده ، جامعه ، دین و فرهنگ پاپ باشد ، را بنویسید. در کنار هر اعتقادی ، یک باور مثبت مربوطه را بنویسید و بر آن تمرکز کنید (به عنوان مثال "پول ریشه همه شر است" تبدیل می شود به "من یک فرد خوب هستم ، مهم نیست که پول من چقدر باشد یا مقدار کمی داشته باشم").


 

آیا شکاف مرموزی بین شما و رویاهای شما وجود دارد؟

با Bob Doyle ، متخصص ستاره علوم راز و زندگی مشترک همراه شوید ... در این مسترکلاس آنلاین رایگان شرکت کنید که به شما کمک می کند شکافی را در زندگی شما ایجاد کند که باعث ناامیدی رویاهای شما می شود. مشکلات پنهانی را کشف کنید که می تواند مانع موفقیت شما شود ، وفور شما را از بین ببرد و مجبور شود شما آزادی شایسته خود را فدا کنید.

اکنون ثبت نام کنید و کتاب الکترونیکی ثروت 17 دلاری رایگان خود را بارگیری کنید - اکنون اینجا کلیک کنید

بلوک پول شماره 3. نشانه های محیط شما

آیا خانه یا محیط کار شما به طور ناخودآگاه ذهن شما را به جای فراوانی ، بیشتر به لرزش کمبود تنظیم می کند؟ بلوک های رایج از این نوع شامل تغییر کوچک بدون احتیاط دراز کشیدن در اطراف ، رسیدهای سازمان یافته ضعیف و مواردی است که سخت ترین روزهای زندگی شما را یادآوری می کند. محیط خود را از نو تنظیم کنید تا افکار خود را دوباره تنظیم کنید.

بلوک پول شماره 4. کوری به علائم

ممکن است عادت داشته باشید احساس غرایز روده را تنظیم یا بی اعتبار کنید تا این نگرش در ناخودآگاه شما جا بیفتد. با این حال ، این بدان معناست که نشانه هایی از جهان را از دست می دهید که سعی دارند شما را به سمت ثروت هدایت کنند! 10 دقیقه تمرین مدیتیشن روزانه می تواند به تقویت شهود شما کمک کند.

شما به طور خاص باید به دنبال فرصت های جدید یا بسیاری از تغییرات شل باشید. شماره 8 نیز نشانه خوش شانسی است! اطلاعات بیشتر در مورد علائم تظاهرات را در مقاله کامل ما اینجا بخوانید - تجلی ثروت: 8 علامت پول در راه شماست .

بلوک پول شماره 5. یک ذهنیت بیش از حد دادن

سخاوتمند بودن بسیار خوب است ، اما برای آشکار کردن فراوانی شما باید هم یک دهنده و هم گیرنده باشید. آیا از جهان می خواهید که به شما کمک کند و سپس آنچه را به ارمغان می آورد امتناع می کنید؟ به یاد داشته باشید که ارزش شما فقط با آنچه می توانید برای دیگران فراهم کنید تعریف نمی شود. این سالم ، مثبت و حق شماست که چیزهایی را برای خود نیز بخواهید. در دراز مدت ، پس انداز و صرفه جویی بیشتر مفید است تا بتوانید در آینده به دیگران کمک کنید.

بلوک پول شماره 6. عدم ویژگی

حتی اگر فکر می کنید که در کار قانون جذب خود قصد مشخصی را تعیین کرده اید ، بسیاری از افراد متوجه نمی شوند که ضمیر ناخودآگاه آنها را به سمت تعیین اهداف بسیار مبهمی سوق داده است که تجسم آنها دشوار است و دستیابی به آنها دشوار است. نگران نباشید که مقدار مشخصی از پول و مدت زمان مشخص را در نظر بگیرید - این ویژگی نتیجه است.

بلوک پول شماره 7. انتظارات کم

خواه توانایی شما در کسب فراوانی باشد یا ایمان شما به قانون جذب که فاقد آن است ، ذهنی پر از تردید یا انتظارات کم قادر به استفاده از انرژی مورد نیاز برای یک زندگی ثروتمند نیست. برای جذب آنچه می خواهید ، باید شک و تردید را کنار بگذارید.

خواندن داستان های موفقیت تظاهرات می تواند به شما کمک کند تا ارتعاش خود را تقویت کنید و انتظارات مثبت مثبتی به شما بدهد.

برای الهام گرفتن از موفقیت ، این مقاله ها و راهنماها را امتحان کنید:

مشاهیر و قانون موفقیت های جذاب

درباره کاترین هرست

الهام از موفقیت: جملاتی درباره تعقیب رویاهایتان

داستان موفقیت قانون جذب برت موران

بلوک پول شماره 8. ترس از موفقیت

سرانجام ، ذهن ناخودآگاه شما ممکن است از بدست آوردن آنچه می خواهد وحشت داشته باشد! ممکن است این باشد که شما از تغییر ترسیده اید یا نگران هستید موفقیت شما دوام نیاورد. اگرچه محتاط بودن می تواند یک تاکتیک مفید باشد ، اما در نهایت این ترس ها مانع شما می شوند.

اضطراب هایی که درباره موفقیت دارید را بنویسید. به عنوان مثال ، شاید شما نگران باشید که هنوز خوشحال نخواهید شد و یا مسئولیت کافی برای داشتن مبالغ هنگفت را ندارید. همانند بلوک شماره 2 در بالا ؛ دلیل مخالفت با هر یک از اضطراب ها را بنویسید و هر روز جمله های مثبت را تکرار کنید.

منبع: https://kevinyar.ir


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده